Pengenalan

Pengenalan

Perpustakaan Sultan Badlishah UiTM Kedah beroperasi sepenuhnya pada tahun 1998 yang pada mulanya terletak di Blok Akademik. Perpustakaan Sul...

Wednesday, October 25, 2023

eVIEW: OKU Detach Retina

Perpustakaan Sultan Badlishah komited dalam mempertingkatkan kemudahan kepada para pengguna tanpa mengira halangan fizikal dan latar belakang dalam memberikan perkhidmatan perpustakaan. Dengan persekitaran yang kondusif pengguna dapat membuat rujukan dan melaksanakan kerja khusus yang telah diberikan. 

Kemudahan Terminal eVIEW tersedia dengan kelengkapan kanta pembesar, lampu terbina dalam yang mempunyai 3 pilihan warna lampu iaitu warm, cool dan blue light. Lebih unik lagi variable light value boleh diubah secara manual untuk menentukan tahap kecerahan lampu mengikut kehendak pengguna. Dengan paparan bersaiz 27" IPS FHD display dapat memberikan kejelasan imej dan abjad dengan jelas dan tajam. Untuk sokongan audio, eVIEW dilengkapi dengan teknologi noise canceller melalui sound card dan headphone yang disediakan untuk sistem audio yang jelas dan ketara.



High contrast keyboard



Pengguna detach retina



Ergonomik monitor handle 360° rotation. 45° tilt 



No comments:

Post a Comment